Terima Kasih

Terima kasih abah
Yang izinkan saya keluar pagi-pagi buta untuk ke tempat kerja. Abah jugalah yang memberi izin untuk saya pulang sedikit lewat hari ini. Kenapa? Sila baca sampai habis~

Terima kasih Kak Wani
Yang banyak bersama dengan saya hari ini. Bermula dengan audit seawal jam 10 pagi hingga jam 2 petang (dengan mengabaikan rehat jam 1 petang), hinggalah sesi di surau tadi. (Hanya menjadi rahsia kami berdua). Ahaha.

Terima kasih BEMS
Yang menganjurkan majlis ramah mesra meraikan minggu tarakhir saya di sini. Majlis diserikan lagi dengan perlawanan futsal oleh jurutera-jurutera lelaki. Seronoklah~ Kami yang hanya bertiga wanita ini hanya di pinggir garisan padang: tolong tengok, tolong menghidang, dan paling benar; tolong makan....

Terima kasih En Faisal
Yang sudi berkonvoi dengan saya di sepanjang perjalanan pulang ke rumah. Memandangkan rumah kami melalui jalan yang sama, saya telah meminta jasa baik beliau supaya kami dapat memandu secara berkumpulan. Ye lah, saya seorang perempuan...Takut juga untuk memandu pulang seorang diri pada waktu malam.

Terima kasih emak
Yang tidak pernah jemu untuk terus mencurah bakti mengisi perut keluarga dengan masakan yang sedap-sedap belaka. Ya, saya membesar dengan sajian air tangan emak. Kerana itu saya emak yang pertama dalam hati saya. Balik-balik tadi, saya makan malam tak sempat tunggu semua orang. Maaf, ya. Dhiya lapar! Heee

Terima kasih semua

Terima kasih yang jauh!

p/s: Penat...

No comments