Pagi Sabtu

Hujung minggu datang lagi. Memegang status 'saya bekerja', inilah hari dan saat yang ditunggu-tunggu. Penat lima hari kerja harus dilenyapkan dalam masa dua hari cuti ini. Cas-cas yang hilang pula mesti dikumpul semula dalam tempoh pendek ini!

Malam tadi saya tak sempat langsung untuk menulis. Saya terus tarik selimut seawal 9.20 malam. Penat, sedih, kecewa dan bermacam-macam emosi lagi bercampur baur di dalam ni. Malas melayan, lebih baik tidur saja. Huuu!

Sms yang masuk pada jam 10.25 malam dan 11.05 malam (yang dinanti-nanti sangat) tu pun saya tak sedar. Hanya dibaca pagi ini. (Nasiblah~....)

Pagi ni jadual saya terisi. Insya Allah akan ke majlis pernikahan salah seorang rakan di SMK Seri Jengka dulu, Nurulhusna. Insya Allah dapatlah berjumpa dengan kawan-kawan lama kut nanti. Nak pakai baju apa pun masih dok bersila depan almari. Tenung satu persatu baju kurung yang tergantung. Haih! Pening!!!

Bilik ni juga sedikit sebanyak perlu dikemas. Pagi Sabtu saya mesti terisi dengan perkara yang bermanfaat. Jom! Kemas bilik! Huhu

p/s: ...

No comments