Kesibukan

Sungguh!

Masa yang ada semuanya terisi dengan tugas dan tanggungjawab yang lebih penting. Tak tertunai semua kehendak dan tak terlaksana semua yang diimpi. Saya berperang dengan masa~ (TT)

Semalam dan hari ini adalah detik-detik tersibuk saya. Habis satu hospital saya tawaf dek isu yang banyak. Walau bagaimanapun, banyak itulah yang mengizinkan saya belajar dan mengutip pengalaman.

Dengan itu, aktiviti penulisan secara automatik akan diminimumkan untuk memberi ruang dan peluang kepada komitmen kerjaya saya. Doakan semuanya ok. Saya selalu hampir jatuh dan menangis, tapi saya yakin Allah sedang menguji saya.

Janji, esok akan mula ligat menulis.

p/s: Nikon saya sedang rosak. Lense error 'katanya'. Ya Allah, nak pengsan saya lihat kesayangan saya tak boleh berfungsi dengan sempurna. Ya Allah, jangan rosakkan Nikon saya. Saya sangat perlukannya!


No comments