Biru

Sedang saya mengemas-ngemas almari baju, hati saya terdetik:

' Oh...Banyak-banyak baju yang aku ada, aku tak pernah ada baju warna biru!'

Betullah...Baru saya sedar. Semua blaus saya berwarna pastel- ungu, kelabu, coklat...Yang pasti memang tak ada warna biru! Kenapakah?

Er...kurang minat barangkali. Eh tak juga~ Saya tak kisah tentang warna, asalkan tak terang benderang hingga silau semua orang yang jalan di sebelah saya, saya ok dengan semua warna. Hurm...Mungkin belum berjodoh dengan warna tu. Tapi sungguh warna dalam almari saya tampak tak sempurna. Tak ada warna biru...

Awak...jom kita beli blaus biru pulak!

p/s: Baju baju baju~

2 comments

  1. saya pun takda colour biru! sama lah kita.. saya memang kurang minat biru.

    ReplyDelete
  2. farah, jom shopping! saya nak keluar ke bandar. kot2 tersangkut baju biru yang sesuai! hehehe

    ReplyDelete