Majikanku

Saya menerima panggilan dari majikan superior saya. Uhu! Nampaknya kontrak saya dengan majikan yang satu ini akan disambung lagi. Alhamdulillah!

Saya pernah berasa sedih apabila majikan saya sekarang tidak boleh menyambung kontrak saya atas sebab-sebab tertentu. Walaupun kecewa, tetapi saya tidak pernah tidak melakukan yang terbaik di hospital, kerana saya yakin majikan di atas tidak akan mengecewakan saya.

Hari ini semuanya terjawab. Saya gembira tak terucap. Terima kasih, Allah!

Harapan saya, semoga permulaan itu akan menjadi satu platform terbaik untuk saya meningkatkan kualiti diri. Saya perlukan kerjaya stabil. Saya ada cita-cita yang belum tercapai!

Rasminya saya akan mengundur diri dari hospital itu. Mohon doa dari rakan-rakan agar saya berjaya dalam perjalanan hidup berkerjaya saya. Semoga ini pilihan terbaik. Amin!

p/s: Majikan saya baik!

No comments