Sudah

Masih marah?

Sewaktu noktah terakhir entri 'Cedera' dilabuhkan, marah saya juga telah berhenti di situ.

Paling tidak saya telah sedaya upaya untuk menulis dengan uslub yang terbaik sekali demi menangani merah marah saya. Lagipun itu terlalu narrowed down. Saya tak salahkan sesiapa. Saya juga bersalah.

Saya tahu, saya tidak sesempurna wanita idaman lelaki . Saya juga ada tempang langkah dan silap di mana-mana. Saya sedar kelemahan akan kelemahan ini. Saya tak salahkan sesiapa. Emak dan abah sudah berikan yang terbaik. Ya...Saya yang lemah!

Setiap hari saya cuba kawal marah dan kecewa saya. Biarpun kadangkalanya tewas juga, tapi saya puas hati. Paling tidak sehari saya cuba naik satu aras lebih baik dari hari semalam.

Sudah...Saya tak marah lagi. Biarpun cedera itu masih mengambil masa untuk sembuh, biarlah ia diam-diam di sini...Di dalam hati saya. Saya cuba untuk tidak bergantung dengan orang luar. Kalau dulu saya boleh survive selama hampir 2 minggu, mengapa tidak hari ini?

Penatlah fikir pasal perkara remeh dan sampah ni. Cukuplah saya menangis sendiri. Orang di sekeliling saya akan terus gembira membaca blog saya, saya juga gembira tatkala menulis di sini! Betullah...Blog ini betul-betul menggembirakan saya!

p/s: Bercinta dengan bloglah~

No comments