Glup~ Patin!

Hari ini memang kecoh cerita patin.

Kat pejabat macam-macam istilah yang keluar: Patin Buah...Patin Muncung...Patin Emas. Semua sebab patin RM 13, 000 di Temerloh lah!

Lebih teruk, saya bekerja di kawasan itu. Bila keluar makan...semua dok bincang patin RM 13, 000!

"Nak...tahu tak di mana kedai yang hidangan patin sampai RM 13, 000 tu? Boleh tunjuk kat Pak Cik tak?" Tanya seorang pak cik ketika di hospital tadi.

Adeyh!
Dari Diri Dhiya pun tak terkecuali menjadi bahan rujukan patin Temerloh RM 13, 000 ni.
Insya Allah, nanti saya bawakkan anda yang teringin ke kedai berkenaan. Saya dah tahu kedai yang mana, dan saya ada cerita menarik akan signifikannya hidangan RM 13, 000 itu.

Saya akan kongsikan di entri lain nanti tau! Sabar!

p/s: Dhiya sendiri pun jarang (tak pernah pun rasanya) makan hidangan patin di Temerloh!

No comments