Tarikh-tarikh penting

April dan Mei ini jadual saya sudah penuh. Puas hati!
Sekurang-kurangnya saya tak penat memikirkan tentang perkara lain, yang tak tersenarai dalam planner saya.
  • 16 April: Pengsenam. Jom!
  • 17 April: Gelanggi. Jom!
  • 22-24 April: Percutian keluarga. Angkut mak dan abah sekalilah~ Yuhuu!
  • 29, 30 April dan 1 Mei: Jangan ganggu urusan hobi saya. Saya perlukan fokus!
  • Wan akan melangsungkan pernikahan dalam bulan Mei. Kalau tak jemput pun, saya nak datang sebab dia kawan sekolah rendah saya dulu. Rumah kami pun hanya 10 langkah je~
  • 27, 28, 29 Mei: Ini tarikh terpenting saya. Ya Allah...mudahkan urusan saya untuk tarikh ini. Saya benar-benar teruja menanti tarikh ini! Saya sanggup buat apa saja demi Nurul sahabat baik saya!
  • Lain-lain: Tunggulah kemaskini planner saya untuk sebulan akan datang. Saya bukan jenis yang suka kelam kabut dan last minute. Hidup saya well planned, sangat-sangat mewarisi sifat emak. Sayang mak!
p/s: Sibuk macam perdana menteri! Lantaklah~ Saya tak ganggu orang.

No comments