Terima kasih, Allah!

Ya Allah!

Saya gembira hari ini!

Makan
Seperti biasa, saya berada di hospital. Rezeki murah hari ini, mesyuarat pagi kami dijamu dengan makan pagi. Alhamdulillah. Jimatlah duit poket saya kan~
Selepas sarapan pula, saya ligat dengan tugas. Jadi saya tidak sunyi dan bosan!

Lawatan pagi
Saya seronok kerana dapat melakukan lawatan seawal jam 9 pagi dengan Hafiz. Saya belajar banyak benda sambil kami bersembang banyak perkara. Cuma saya harap Hafiz takkan bawa saya guna lif yang satu tu lagi. Saya tak mahu!

Defibrillator
Apa ni? Uh, ayat mudahnya: alat yang digunakan untuk mengembalikan denyutan jantung pesakit dengan mengenakan cas di bahagian dada pesakit. Boleh google ok~Huhu!
Ini contoh gambar defibrillator.Banyak lagi model lain di pasaran.

Banyak juga yang saya baru tahu dan baru kenal dari Encik Faisal. Terima kasih, En Faisal!

Kak Dina
Saya menerima panggilan telefon dari beliau sekitar jam 3 petang. Wah beliau membawa berita baik rupanya. Terima kasih, kak! Semoga ada berita positif di masa akan datang. Saya betul-betul mengharap.
Tapi tak tahan usikan beliau: 'Bila nak kahwin?' Oh...(-.-)

5.30 dan balik!
Saya memang tak tahan berlama-lama di hospital. Cukup jam, saya memang tak boleh ditahan-tahan lagi. Saya perlu balik rumah! Yehu!
Hujan rintik sepanjang perjalanan. Tapi syukurlah tak berapa banyak kenderaan, jadi tak banyak 'persaingan', tak banyak 'perlumbaan', tak banyak marah-marah dan tak banyak membebel sendiri.

***************************
Benarlah...Nikmat Tuhan yang mana lagi saya mahu dustakan? Bukankah gembira itu juga nikmat? Allah!

p/s: Senyum leret-leret~

No comments