Siaran tertunda

Salam wbt.

Rakan-rakan pembaca, saya minta maaf kerana tidak menulis sepanjang malam semalam dan sepanjang hari ini (Ahad). Saya tidak mendapat capaian internet kerana saya berada di Kota Mega atas urusan kerja.
Saya bertolak semalam petang, tidur di sana untuk semalaman dan pulang semula pada jam 5 petang tadi.

Urusan kerja yang bagaimana tu? Haa...Nanti saya akan kongsikan lagi. Walaupun cuma semalaman, tapi banyak yang saya nak ceritakan.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada yang sudi datang dan meminta izin mak dan abah untuk menjemput saya ke Kuala Lumpur. Terima kasih. Terima kasih. Saya sangat menghargainya.

Esok kerja seperti biasa, malah akan ada audit di jabatan saya. Owh hooo! Tolong la banyak isu esok. Saya tak mahu berada di pejabat!

p/s: Earth Hour, Career Fair, Wadi Hadramawt dan banyak lagi! Nanti saya kongsikan ok!

No comments