Misi mengemas masih gagal

Ouh!

Ye lah. Masih berselerak! Huhu...

Kalau mak buat rondaan warden esok pagi, mesti mak akan bising. Tapi memandangkan malam sudah lewat, saya tak fikir saya boleh mengemas sekarang.
Saya harap agar momentum mengemas dapat dimaksimumkan esok.

Satu lagi: Baby juga sangat comot. Kasihan dia. Oklah, esok saya akan sental kamu sampai berkilat. Janji! Cuma saya geram, si kenit yang ada di rumah ni kadang-kadang terpesong niat. Cakap tak serupa bikin.
Awal-awal janji nak tolong basuhkan baby, tapi nanti dia la yang paling ligat main keluar masuk pijak karpet segala. (haih...memang la korang ni budak-budak!)

Eh tapi kan, saya rindu sangat meja yang bersepah-sepah masa zaman belajar di universiti dulu. Semakin berserabut meja tu, semakin saya rasa tercabar dan bersemangat untuk menyudahkan tugasan. (meja bersepah tandanya kerja tu susah...) Betul! Selalunya meja akan berselerak semasa ulangkaji atau tugasan subjek yang banyak membaca dan banyak teori.
Ini selerak sikit

Kalau subjek banyak kira, hanya ada 3 alatan sahaja di atas meja: kertas, pen dan kalkulator. Percayalah~ Pelajar kejuruteraan memang begitu...hikhikhik!

p/s: Ai...dok sebut-sebut kisah lama ni. Rindu sangat ke~?

No comments