Pengenalan

Salam wbt...

Saya masih dalam mod bercinta dengan blog ini. Tidur malam saya dibayangi apa lagi features yang saya akan letakkan di sini supaya mencapai 'puas hati' saya.
Di hospital juga tak habis-habis memikirkan apa yang saya mahu tulis, apa yang saya mahu kongsikan. Hee!

Ini tidak akan ada beza dengan yang lepas. Saya menganggap ini adalah sambungan, tetapi hadir dengan keadaan yang lebih matang dan selamat. Saya tidak akan membanding-bandingkan mereka lagi. Bukankah kita tidak suka dibanding-banding?

Di masa hadapan, saya berjanji pada diri sendiri bahawa Dari Diri Dhiya akan menjadi lebih bermanfaat untuk diri saya dan orang di sekeliling saya. Biarpun itu payah, tapi niat itu tetap akan saya tunaikan perlahan-lahan. Mencapai usia lebih dewasa, saya perlu berfikir dengan lebih matang dan rasional.

Yang membaca, mohon doa agar saya boleh menulis dengan konsisten. Insya Allah saya akan kongsikan apa yang menarik selari dengan namanya 'Dari Diri Dhiya'. Saya akan terus menjadi diri saya.

Tunggu nanti~!

p/s: Balik hospital terus buka Dhiya. Rindu!

No comments