Penat

Ya ampun... Penat sungguh hari ini! Saya pasti ini bukan dibuat-buat. Saya ingat memang saya buat banyak kerja hari ni!

Isu tak banyak, tetapi kerap. Itu yang penat sebenarnya. Naik bertingkat-tingkat, tapi hanya ada satu atau dua isu. Memang kadang-kadang rasa tak berbaloi. Tapi memikirkan khidmat ini untuk orang yang memerlukan,
team kami selalu kuat semangat.

Mengelak bosan, saya mengikut Encik Faisal lagi. Saya selesa dia menjadi mentor saya, kerana dia rajin bercerita dan mengajar. Saya belajar darinya. Tak kurang juga yang lain. Saya juga senang bersama Kak Wani, Nor, dan Hafizal. Mereka semua baik-baik belaka~

Seperti biasa, saya akan pulang tepat pada waktunya seperti tepatnya waktu saya datang. Ini memang tak ada kompromi. Jangan halang saya. Sebab itu saya berang bila ada yang pandai-pandai nak mengubah jadual hidup saya terutamanya waktu ke hospital. Pantang sungguh!

p/s: Baru lepas solat Isyak. Argh! Mengantuk!

No comments