Merasmikan

Sejak 'lahir' 13 Mac yang lalu, Dari Diri Dhiya masih bergerak secara sendiri. Tiada siapa yang tahu dan diberitahu akan kehadirannya.

Mengambil tarikh bersempena ulangtahun kelahiran seseorang hari ini, saya akan mula membawanya ke pengetahuan rakan-rakan yang setia ada di sisi saya. Saya juga akan kembali aktif menulis dan melontar idea sambil berkongsi dengan blogger-blogger lain seperti yang saya rutinkan sebelum ini. Bezanya: Blog baru sedang penulisnya kekal yang sama.

Insya Allah penampilan kali ini lebih selamat dan matang. Saya berjanji akan melakukan yang terbaik untuk hobi ini. Saya tahu di mana kekuatan penulisan saya, saya sedar di mana niche dan sumber modal idea saya. Maka saya yakin tampil berbeza dengan orang lain.

Insya Allah saya akan cuba menambah baik blog ini lagi. Masih terlalu baru dan banyak yang perlu diberi sentuhan sana sini. (Mungkin perlu lantik perunding hiasan dan template la~) Hihihi!

Apapun, blog ini sudah rasmi aktif mulai hari ini. Saya akan menulis tanpa henti selagi nafas masih bersisa! Go, girl!

p/s: Rasmi sudah...

No comments