Kota Mega


Alhamdulillah. Selamat pulang dari hospital sebentar tadi. Seronoknya duduk di rumah! Weeehu!

Mesti yang agak keliru dengan saya sekarang kan? Lokasi sebenar yang entah di mana-mana. Memang saya menetap di Kota Mega, tapi untuk beberapa ketika ini saya sedang di rumah emak dan abah atas urusan peribadi. Kadangkala (selalunya) hujung minggu saya akan pulang ke Kota Mega.

Alhamdulillah Sabtu lepas saya berpeluang ke Kota Mega. Dalam sekelip mata (kononnya) saya selamat tiba di rumah sewa dalam pukul 8.00 malam. Sempatlah saya berdiri di koridor dan melihat secara langsung bangunan KLCC mematikan seluruh lampu bangunannya sempena Earth Hour 2011. He~! Ok lah tu kan?

Malamnya tidak ada apa-apa aktiviti melainkan tidur, tidur dan tidur. Urusan saya bermula esoknya (Ahad).

Pagi-pagi lagi sudah 'bergaduh' dengan orang yang berjanji dengan saya tu. Haih! Tapi gaduh macamana pun, akhirnya kami dapat juga ke destinasi tujuan kami. Ya, ini semua hal dan urusan kerja kami. Tidak ada yang lain.

Selesai semuanya, kami menghadiahi diri sendiri dengan menu makan tengahari yang agak istimewa. Kami ke restoran makanan Arab di Ampang. Er...Siapa boleh agak?
Hehe~ Saya dibawa ke Restoran Wadi Hadramawt di Ampang. Mula-mula tak sudi la nak masuk sebab nampak ekslusif sangat. Tapi mengenangkan peluang ini jarang-jarang diperolehi, apa salahnya saya mencuba? Betul tak?
Ha ambil...Siap ada alamat dan nombor telefon lagi~

Tapi kan, hari itu kami agak malang. Layanan sedikit tak memuaskan. Dah duduk dekat 30 minit pun, tapi masih tak dapat apa. Uh! Tapi selepas pujuk demi pujuk, akhirnya saya makan tak ingat dunia juga~

Sebelum balik ke rumah mak abah, saya belikan ini untuk seluruh isi rumah. Ha...makan la sampai muak. Haha!
Yummy Big Apple!
Untuk kamu: Terima kasih!

No comments