Suka!

Saya sedar blog ini masih baru. Tapi saya masih dengan habit dan minat lama: Menulis! Ya, saya suka menulis! Apabila wujudnya dunia penulisan maya Blogger ini, saya tidak mengambil masa yang panjang untuk mengambil bahagian. Malah hingga ke hari ini, ia menjadi sebahagian dari hidup saya.

Walaupun pernah dikhianati ketika di berblog suatu masa dulu, saya tidak patah hati. Kerana minat, saya terus menulis! Saya tak kisah~


Terima kasih
terengganu creative yang sudi memasukkan Dari Diri Dhiya di ruang promosinya. Dhiya suka! Dhiya suka! Saya tak ingat bagaimana saya boleh reach blog ini. Tapi pertama kali saya ke sana, saya suka idea dan kreativitinya. Benarlah: Made mind, make money!.
Kenapa saya suka menulis blog? Skop jawapannya luas. Yang pasti, saya suka menulis dan bermain dengan bahasa dan penulisan. Di samping berkongsi cerita , saya suka membaca penulisan blogger lain dan kami berkawan secara maya.

Walaupun tak pernah mengenali antara satu sama lain, tapi kami bersatu atas idea dan minat yang sama.

Buat mereka yang hanya berani menjadi pengkritik anonymous dan berkata buruk kepada orang lain, cubalah ceburkan diri dalam dunia ini. Nanti anda akan tahu asam garamnya dunia berblog ini. Betul, cubalah!

No comments