Bekerja

Seharian hari ini saya bekerja. Bekerja menggodak blog baru ini supaya mencapai rasa puas hati saya. Tapi kan, manusia ni memang tak pernah rasa puas. Makin dibuat macam-macam, makin rasa tak kena di sana sini.
Tapi Alhamdulillah rasanya setakat ini semua yang asas dan utama dah ada. Apalah gunanya kalau blog ini cantik tapi isi penulisan saya tak memuaskan hati juga.
Paling penting: Terima kasih kepada Nabila yang tolong saya tadi. Terima kasih sudi membaca, terima kasih semuanya! Jangan tension- tension lagi ok! Anda boleh laluinya untuk empat tahun, kenapa tidak untuk tahun kelima? Percayalah, zaman belajar adalah zaman yang paling indah! (berdasarkan pengalaman~)

Untuk yang meraikan hari ulangtahun kelahirannya hari ini, sekali lagi Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 2*. Maaf kerana tidak dapat bersama meraikannya. Tapi yakinlah, doa saya untuknya tidak pernah lekang malah sebaris dengan orang penting lain dalam hidup saya.

Keluarga tetap menjadi keutamaan saya. Cinta saya, kasih saya pada mak dan abah...walaupun tak terucap, tapi saya selalu mengakuinya dalam hati. Malam-malam sebelum tidur saya sering bertemankan air mata mengenangkan jasa mereka yang belum sempat terbalas. Ya Allah, jadikan saya yang terbaik supaya saya boleh menggembirakan hati mereka!
Mak, abah...

p/s: Alhamdulillah. Bersyukur dengan apa yang saya ada. Bahagia dengan apa yang di depan mata!

No comments