Allah, peliharakanlah mereka!

Allah...

Mohon peliharakan emak dan abah saya yang paling banyak memberi kekuatan pada saya. Mereka berkorban banyak perkara untuk menjadikan seorang 'saya' hari ini.

Allah...

Walaupun ini selalu gagal terucap di lidah, berikan ilham pada mereka...Supaya mereka tahu, saya sangat menyayangi dan mengasihi mereka. Doa saya selalu dan tidak pernah putus untuk mereka. Ampunkan dosa mereka, kasihi mereka, berkati usia mereka.

Allah...

Jadikan saya anak yang tahu mengenang jasa. Tak terbalas wang ringgit dan keringat yang dicurahkan mereka. Tetapi cukuplah jadikan saya seorang anak yang baik dan berbudi bahasa. Saya sedar saya bukan yang terbaik. Tapi saya selalu berazam untuk menjadi yang terbaik!

Allah...

Ilhamkan pada mereka...Kasih dan sayang ini hanya untuk mereka.

No comments