Alhamdulillah, sempat pun...

Syukurnya!

Atas terlalu banyak dilema dan pilihan yang dihadapi sejak malam tadi, saya yakin ini adalah lorongan Allah. Dia yang telah memudahkan segala urusan saya, sejak dari membuat keputusan hinggalah kepada menyiapkan semuanya.

Saya akhirnya membuat keputusan untuk melakukannya. Terima kasih akak yang banyak membantu saya. Dia yang membawa saya berjumpa dengan Dr. Wadi dan dia yang memandu saya ke sana ke sini hinggalah semuanya selesai. Terima kasih...Terima kasih, akak!

Saya tanya pada encik SkyNet yang menguruskan penghantaran surat kecemasan saya itu. Encik berkenaan cakap Insya Allah akan sampai dalam esok (31 Oktober) pagi. Wah. Sempat juga sedangkan esoklah tarikh tutupnya! Semoga usaha saya ini dipandang sebagai satu langkah perjuangan yang menjanjikan hasil yang terbaik. Amin.

Sebelum balik ke rumah, kami menyinggah di gerai ayam golek kegemaran kami. Uhu! Sengaja tak mau letak gambar. Nanti ada yang terliur! lalala~

p/s: Lega sangat. Sekurang-kurangnya saya telah meletakkan usaha!


Terkini 30 Mac, 8 malam:

Status di laman web rasmi SkyNet.
Saya tak faham sangat. Tapi menurut katanya esok akan sampai. Jadi tak kisah la apa pun statusnya hari ini, petang ini dan malam ini. janji esok: DELIVERED. Huu!

Terkini 31 Mac, 1 petang:

Dah sampai ke destinasi. Semoga jelas dalam pertimbangan mereka.

No comments