PM di Hot Fm

Seperti selalunya, pagi saya ditemani penyampai-penyampai radio yang satu ini. Seronok sebenarnya mendengar celoteh penyampai-penyampai yang santai dan enjoy ni. Adakalanya ketika saya memandu ke tempat kerja, tanpa segan silu saya boleh tergelak sendiri dalam kereta. Lantaklah orang nak kata apa pun.

Hari ini saya berpeluang mendengar PM di Hot Fm secara langsung. Cool lah! Kan seronok kalau sekali sekala berada dengan orang penting negara itu dalam situasi yang santai dan tak formal? Hee~

Tapi saya kesallah...ada yang tak suka tu, tulis macam-macam di Facebook. Alah...Kalau setakat perbezaan politik yang menjadi punca, cubalah ketepikan sekejap. Cubalah melihat sisi positif. Jangan asyik bencikan orang. Tak baek tau!

p/s: Entri ini bukan entri berbau politik. Dhiya neutral dalam menulis. Cuma teruja sebab PM sangat sporting dan cool!

No comments