1 May 2011

Hari pertama dalam bulan ke-5. Cepatnya masa berlalu...

Kalau saya jadi Nurul, dah tentu asyik berangan. Maklumlah, hujung bulan dah nak menikah! Waaahahaha~!

Tak ada banyak yang berlaku di rumah. Kami memasak berjemaah sambil melayan buah hati yang bertiga tu. Lantaklah kalau nakal sampai sepah-sepah rumah tok dan tokwan mereka pun, asal mereka ada di depan mata saya!

Selebihnya saya banyak menatap blog yang lama terabai ni. Kasihan dia. Tipu. Dhiya tidur tak ingat dunia!

Malam ini saya akan bertolak ke Melaka mengikut rombongan sekolah Haziq. Kasihan anak-anak ni asyik terperap di rumah. Tak mengapalah sekali sekala mereka diganjari dengan sebuah perjalanan rehat minda sebegini.
Syaratnya hanya satu: Sila JANGAN degil. Kalau berlaku sebaliknya, maksu mu yang jelita ini akan bertukar menjadi seorang wanita ganas yang menakutkan~
Mohon doa dari rakan-rakan semoga perjalanan kami selamat dan beroleh manfaat.

Untuk yang jauh, saya minta maaf. Tuntutan dan komitmen kepada keluarga benar-benar mengekang kita berdua. Sepertimana saya di sini bersama keluarga, saya yakin anda di sana juga sedang berbakti kepada kedua ibu bapa. Semoga kita diganjari dengan imbal balik yang terbaik kelak, amin!

Ok lah. Kalau sempat, sebelum bertolak nanti saya akan kongsi barang satu atau dua entri lagi. Kalau tak sempat pun, jumpa anda lewat malam esok!

p/s: Allah, selamatkan perjalanan kami...

No comments