Melaka!

Walaupun dah terlewat hampir seminggu, saya akan kongsikan juga pengalaman bersama anak-anak kecil ini. Membawa mereka sebagai 'beg tangan' memang satu cabaran, tapi memberi satu kepuasan. Seronok apabila melihat wajah-wajah teruja mereka. Terutamanya Biha yang comel tu. Lama ditenungnya mata burung hantu di Zoo Melaka.

"Mata owl tu macam mata adiklah, mama!" Huh! Bahaya nih!

Ok, kali ni saya dapat akses menggunakan kamera telefon bimbit akak. Jadi adalah beberapa bahan untuk dikongsi bersama.

Tapi...

Gambar saya masih belum kedapatan dalam entri ini. (^^).
Biha. Maaf, dia memang tak boleh tinggalkan botol susu dan bantalnya begitu saja. Naik bas pun mesti kena usung!'Hantu Carik Kafan'??? Sejenis burung hantu. Tapi nama melayunya sangat mengerikan. Jadi saya ambil keputusan untuk tidak memaparkan wajahnya~Animal show! Seronok juga ye~ (dah tua-tua pun enjoy menonton...)Safari

Saya dah jadi tak tahu nak pilih gambar yang mana satu untuk dikongsikan dalam blog ni. Mungkin kekok sebab bukan kamera sendiri kan. Tak apalah. Ini yang saya termampukan untuk dikongsi. Lain-lain tu ada, tapi mungkin nanti lah ok~

Tak puas sebenarnya lawatan ni. Banyak tempat yang kami tak sempat pergi. Almaklumlah, nama pun sehari suntuk...Kalau tiga hari tiga malam punya lawatan mungkin la habis satu Melaka kot!

p/s: Bahagia!

1 comment

  1. teringat family trip ke Melaka tahun lepas...best juga ...

    ReplyDelete