Pengumuman: Rehat Sekejap


Assalamualaikum...

DDD akan berehat sebentar dan Insya Allah akan kembali dalam dua atau tiga hari lagi.

Untuk pengetahuan, laptop saya yang lama telah tamat perkhidmatannya pada 23 Julai 2013 lalu, setelah hampir sepuluh tahun berkhidmat iaitu sejak saya belajar di zaman ASASI lagi.

Atas kehilangan itu, saya telah digantikan dengan sebuah laptop baru, tetapi masih dalam sesi menyesuaikan diri. Secara teknikalnya, Window 8 sangat canggih untuk orang primitif macam saya ni.
Insya Allah dalam minggu ini, dapatlah saya menyesuaikan diri dengan teman baru saya ni. Lagi pula, masih banyak perisian-perisian penting yang saya belum install. Menulis tesis, berblog memang agak susah lagi.

Saya tak lupa. Hutang entri saya yang seterusnya adalah persinggahan saya dalam perjalanan pulang dari rumah Along.

Tunggu, ya!

Salam sayang,
Dhiya

No comments