Terima Kasih Nestle Nestum!


Bismillah

Terima kasih Nestle NESTUM yang telah sudi menghantarkan pek percubaan Nestle NESTUM 3 in 1 kepada sayaaaaaa!
Sebenarnya pek ini dah lama dihantar. Rasanya dalam 3 minggu lepas lagi. Sebelum tu memang ada seorang kakitangan Nestle mungkin dari bahagian pemasaran dah menelefon saya dan minta saya sahkan alamat.
Kebetulan saya ada balik ke Pahang sekejap minggu lepas. Maka dapatlah saya buka bungkusan tu dengan rasa gembira.
Pek percubaan Nestle NESTUM 3 in 1 ni ada 8 paket kecil di dalamnya. Memang cukuplah untuk 1 minggu percubaan. 

Untuk pengetahuan, saya memang amalkan pengambilan bijirin susu pada waktu pagi. Saya tak lalu makan makanan berat macam nasi lemak atau roti canai sebagai sarapan pagi. Mula-mula cuba bijirin NESTUM 3 in 1 ni, saya dapat rasakan ianya sangat sesuai dengan perut. Permulaan pagi saya sangat bertenaga dan dapat buat kerja dengan baik. NESTUM 3 in 1 bagi saya cukup tenaga untuk sampai ke lunch hour.
Untuk pengetahuan, saya menerima tawaran pek percubaan ni setelah mengisi maklumat peribadi di iklan promosi Nestle yang ada di blog DDD. Memang puas hati. Terima kasih juga Nestle sebab sudi pilih Blog Dari Diri Dhiya dan memberikan saya pek percubaan yang sangat best ini!

Terima kasih,
Dhiya

1 comment

  1. datang dari segmen kak mia liana
    salam ukuwah.

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/06/tentang-diri-saya.html

    ReplyDelete