Musim Peperiksaan


Bismillah

Minggu ini akan kembali ke kampus untuk beberapa ketika untuk meraikan peperiksaan. Hahah! Insya Allah persediaan sedang dibuat. Takut juga untuk subjek pertama ni sebab ianya merupakan subjek elektif. Tapi Insya Allah saya akan buktikan yang walaupun subjek ini merupakan subjek elektif dan agak jauh dari bidang pengajian kini, saya akan usahakan yang terbaik untuk mendapatkan A dan PNG 4.00.
Suasana tenang yang membuatkan saya sayang sangat kampus ni! Saya macam dah lupa kampus lama tu. Bangun pagi-pagi dah dengar bunyi LRT. Memang sakit kepala!
:)
Minggu peperiksaan dengan rasminya akan bermula minggu ini. Selamat menempuh peperiksaan kepada semua rakan sarjana di seluruh Malaysia. Semoga berjaya dan cemerlang!

Doakan saya.

Salam sayang, 
Dhiya

No comments