Minggu Ulangkaji Tamat!


Bismillah

Minggu ulangkaji secara rasminya telah berakhir minggu ini. Tapi Insya Allah saya masih ada masa beberapa hari lagi sebelum paper pertama.
Saya secara peribadi rasa macam tak percaya boleh bertahan sampai ke semester 3 ini. Sewaktu memohon penangguhan pengajian dulu, saya tak yakin yang saya boleh 'datang balik' seperti yang dipujuk Dr. Baya.
Terukkan...
Saya pun tak yakin dengan diri sendiri :(

Tapi Alhamdulillah semuanya. Allah pinjamkan saya kekuatan yang sangat luar biasa untuk kembali ke kampus ini dan sudahkan apa yang saya dah mulakan. Terasa macam ajaib sangat. Tapi saya yakin ini semua kehendak Allah.

Satu semester lagi hampir tamat. Insya Allah September depan akan menjadi semester terakhir. Pengajian Master saya ini sangat unik. Semuanya berlaku atas aturan Allah :).

Minggu depan dan minggu satu lagi saya mungkin agak sibuk. Doakan agar saya dapat menjawab peperiksaan dengan baik dan dianugerahkan keputusan cemerlang. 
Memang.
Keputusan cemerlang itu hanyalah atas kertas. Tapi saya tetap perlukannya untuk menebus apa yang saya tidak perolehi suatu masa dahulu.

Untuk rakan-rakan seperjuangan, selamat maju jaya!

Salam sayang,
Dhiya

No comments