Penyelarasan Semula Tajaan dah Diluluskan :)


Bismillah
Alhamdulillah

Dalam kegusaran, banyak juga Allah bagi keringanan. Banyak hal-hal pengurusan pengajian saya dimudahkan kebelakangan ini. 

Terbaharu, permohonan saya supaya KPM menyemak semula tempoh tajaan saya selepas penangguhan untuk ke Korea tempoh hari akhirnya telah diluluskan.
Saya tahu ianya agak lambat. Sepatutnya semua ni boleh selesai semasa saya berada di Korea lagi. Tapi kesilapan dari pihak sekretariat siswazah menulis alamat menyebabkan surat dari universiti tidak sampai kepada saya. Apabila disemak, barulah saya tahu alamat salah dan mereka terpaksa buat balik surat  tu dan saya hanya dapat surat tu sebaik semester baru ni dibuka.
Atas kelewatan tu juga, lambatlah saya hantar surat tu kepada KPM dan akibatnya lambatlah juga surat jawapan dari KPM diterima. Nampak tak kesan dominonya di situ?
Tempoh baru dah diluluskan. Alhamdulillah.
Terima kasih KPM. Terima kasih En. Shukri pegawai di sana yang sangat baik dan melayan saya dengan penuh profesional samada melalui panggilan telefon dan email.

Sekarang saya tak ada alasan lagi untuk teruskan perjuangan.

Saya yakin, bantuan Allah ada dan sedia untuk hambaNya yang sedang berjuang.

Terima kasih Allah

Dhiya

4 comments

  1. All the best Dhiya... Zumal singgah dr blog Mia Liana :)

    ReplyDelete
  2. All the best Dhiya... Zumal singgah dr blog Mia Liana :)

    ReplyDelete
  3. salam singgah dan kenal dari http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html... saya follow sini juga, jemput singgah ke www.bubblynotes.com

    ReplyDelete
  4. all the best ya dhiya...

    thanks sudi join segmen nak url #3, senarai blog ada di http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    ReplyDelete