:)


Bismillah

Demi Allah, saya suka situasi ini. Sibuk, serabut, semak macamana pun, saya tahu ini adalah untuk saya.
Saya berani cakap, serabut meja belajar dengan serabut meja kerja sangat-sangat lain emosinya.

Saya masih di kampus. Bertapa dengan beberapa orang rakan sekelas menyiapkan beberapa tugasan yang masing-masing pun tak tahu nak mula dari mana. Huhu.

Insya Allah akan bercuti sedikit lewat, tapi saya gembira!

Hm...Dah lama saya tahan air mata kalau bercakap tentang hal peribadi dan keluarga. Dua isu ini sangat besar lagi penting dalam hidup saya. Saya boleh hilang apa sahaja, tapi bukan keluarga. Mereka nyawa saya.
.
.
.
.
.
Insya Allah kurang dari setahun saya akan kembali kepada keluarga dan masyarakat sebagai seorang yang baru.
Kalau diizinkan Tuhan, saya nak usahakan pengajian yang lebih tinggi ke luar negara. Saya perlukannya.

Salam sayang
Dhiya

No comments