Jatuh Cinta


Bismillah

Sekarang ni memang saya tengah jatuh cinta dengan tempat ni.

Undefined.

Tak tahu kenapa.

Perasaannya jauh sangat berbeza dengan suasana di UM dulu. Terasa saya lebih menghargai setiap inci peluang yang hadir.
Dah berjuta-juta kali saya tulis dan cakap, saya tak pernah akan menyesal berhenti kerja dan memilih untuk 'sakit' untuk tempoh ini.
Saya dah separuh jalan. Lebih dari separuh dah pun. Saya dah run projek dan menulis tesis. Tak ada sebab untuk saya berpatah balik.
Sangat.

Saya nak buktikan kepada mereka yang saya boleh.

Sekarang pun dah banyak yang terbukti.
Masa-masa macamnilah tiba-tiba kawan baik pun dah macam tak kenal kita...
Ada.
Adaaaaa...

Tapi tak apa
Mungkin bila saya dah kembali bekerja nanti
Dia akan kembali 'hai' saya.

Insya Allah.

Dhiya

No comments