Selamat Datang, Julai!


Bismillah

Allah

Dah Julai. Dah lebih dari separuh tahun 2014 telah kita lalui.
Apa pencapaian terbaik kita setakat ini? 

Alhamdulillah, separuh tahun pertama, saya telah berjaya menamatkan semester kedua pengajian. Sekarang dalam fasa menunggu keputusan peperiksaan dan pendaftaran semester baharu.

Apa pengalaman paling mahal anda setakat ini?

Pengalaman dikhianati rakan dalam urusan menubuhkan syarikat, pembukaan akaun semasa yang menggunakan nama dan kad pengenalan saya telah menjadi pengajaran kepada saya. Susah saya, ditinggalkan begitu sahaja sedangkan masa diperlukan, semua pujuk rayu dia pakai. Allahu. Berkat ke hidup orang macamni~?

Untuk separuh tahun yang berikutnya, saya akan pastikan saya dapat memperbaiki diri lagi. 
Doakan Julai dan hari-hari yang seterusnya adalah yang terbaik dari aturan Allah.

Senyum,
Dhiya

No comments