Rabu


Alhamdulillah.

Hari ini semuanya berjalan lancar di pejabat. Gembira, ceria dan bahagia. (^^)
(Tunggulah hari Jumaat nanti. Mesti kau tak senang duduk, Dhiya!)

Rasanya kerja untuk Sabtu ni pun dah 80% selesai. Masih merangkak-rangkak mencari rentak. Tapi saya yakin saya boleh lakukannya.

Syukurlah, hari ini saya pulang ke rumah dalam keadaan masih kenal bayang-bayang. Kalau nak diingatkan balik, saya sangat banyak stay back awal bulan lepas. Kalau tak solat Maghrib di pejabat memang tak sah! Tapi sekarang sudah stabil sedikit.

Terima kasih untuk kawan-kawan baik saya yang sudi memuat turun jurnal-jurnal untuk keperluan peribadi. Mungkin tak terguna dalam masa terdekat, tapi saya punya stratergi. Langkah biarlah lambat pun, tetapi mesti penuh hati-hati. Jangan sampai tersadung kaki~

Seronoknya dapat menulis hari ini. Walaupun ceritanya ringkas dan mungkin sukar difahami hujung pangkalnya, tapi saya puas. Saya menulis atas kemahuan dan minat diri. Andai ada yang baik, bolehlah dibuat teladan bersama. Namun kalau ada tiris di mana-mana, jangan dikeji atau dihina. Sama-sama kita buat pedoman~

Cukup dulu. Esok mesti ada cerita lagi.

p/s: Oh!

No comments