Travelog Korea: Menu Pertama @ Daejeon, Korea (repost)


Bismillah...


Saya masih dalam situasi sambungan internet yang tidak menentu, tapi Alhamdulillah stabil.
Untuk perkongsian dan kenangan peribadi, berikut adalah gambar-gambar menu pertama kami sebaik sampai di Daejeon.
Menu makan malam. Kongsi beli barang dan masak gotong royong seramai lima orang. Bagus sangat.
Bila dah dalam keadaan macam ni, memang apa semua depan mata-asal-ada sangatlah dihargai.
Nasi goreng ni pula adalah menu sarapan pagi hari kedua di Daejeon. Yang pinggan kecil tu kami bagi sharing-mate kami yang lelaki.
Mak, ada talent tak? Terima kasih :)

 Untuk tatapan rakan-rakan yang dirindui juga. :)

Salam rindu,
Dhiya

6 comments

  1. nampak macam sedap. hopefully rasa pun sedap jugak .... hihihihi

    ReplyDelete
  2. Wahhh, teringin nak makan shushi.... rasanya last rasa time darjah 6, itupun pakcik belanjaaa. untungnyaa awak :D

    ReplyDelete
  3. Nasi goreng tu meriah..seronok nk makan..

    ReplyDelete