Nombor Plat BMW: Dah Agak Dah...


Bismillah...

Masa belajar dulu, saya pernah bercita-cita nak beli kereta MyVi dengan nombor plat BMW apa-apa nombor je lah, dengan harapan esok lusa dah umur 40 ke dapatlah beli BMW dan tukarkan nombor plat BMW tu ke kereta BMW!

Rupanya cita-cita saya tu bukan milik saya seorang. Lebih menyedihkan, ianya hanyalah cita-cita orang berduit sebab nombor plat ini adalah ekslusif dan perlu ditempah.

Melepas.
Telan ayaq lioq~
Tapi memang padanlah.

Saya tak dapat bayangkan- Punya ramai pemilik kereta BMW 3 Series, 2.0, i.e BMW 320, hanya seorang je yang akan dapat beli nombor plat BMW 320 tu nanti. Sama juga dengan kereta BMW siri-siri lain. Punyalah ekslusif. Memang tak layaklah orang macam saya ni kan ~ Hahaha!

Sekarang saya masih bahagia dengan Baby K saya. Tinggal lagi setahun untuk clearkan hutang. Cita-cita nak beli kereta baru nampaknya belum ada. Insya Allah sebaik habis bayar hutang Baby K, saya akan mula kerja balik dan nak fikir pasal beli rumah pula. 
Beli kereta besar-besar pun, tak boleh bawa masuk perabot ke dalamnya. Kalau beli rumah, saya boleh buat kek dan masak sedap-sedap :) Wuuuwu~

Jadi mari sama-sama kita tunggu siapa pemilik nombor-nombor plat ekslusif BMW ini. Mana tahu tersekat sama-sama dalam kesesakan lalulintas, boleh mintak selfie sekali dua :P

Salam sayang,
Dhiya

No comments