Kurang Sihat


Sejak Isnin lagi, saya sudah rasa lemah. Tapi memikirkan bengkel saya (yang telah berjalan lancar) semalam, saya gagahkan juga. Terima kasih kepada semua yang mengambil berat.

Saya ingatkan semuanya semakin baik selepas pulang dan berehat di sebelah malamnya. Tapi lain pula jadinya. Hidung saya berdarah. Risau sendiri tak mengapalah. Saya tak akan susahkan orang. Saya dah tanya akak apa yang patut dibuat.

Hari ini seharian lagi saya terpaksa mengendalikan bengkel (tambahan). Nak buat macamana, dah arahan. Gagahkan juga. Nak dijadikan cerita, selepas mandi tadi sekali lagi kebimbangan saya tu terjadi. Saya dah mula rasa down. Mungkin juga saya terlalu hectic dan ditambah pula dengan demam minggu ini.

Esok sehari lagi saya perlu berada dalam bengkel tambahan itu. Ya Allah, mudahkan urusan saya yang masih tergendala. Berikan kesihatan yang baik, semoga terus berbakti sesama manusia kerana Allah Taala...

Dhiya

No comments