Entri Cepat, Ringkas.


Bismillah...

Sedang berbengkel. Seharian saya tidak akan berada di pejabat. (-.-)

Mengambil peluang yang sedikit ini untuk melepaskan rindu dendam menulis. Saya sangat rindukan Dari Diri Dhiya. Saya rindu untuk berkongsi cerita yang penuh rasa...
Allah, sungguh saya dalam kerugian kerana gagal menjadi pengurus masa yang baik!

Minggu ini dan minggu depan akan jadi minggu yang agak sibuk bagi saya. Mujurlah bengkel saya cuma sehari hari ini. Minggu depan agak parah: Saya akan jadi 'tak tentu hala' untuk bengkel selama dua hari . Semoga Allah mudahkan urusan saya. Amin.

Saya akan menulis panjang hujung minggu ini. Sangat banyak cerita yang saya nak kongsikan terutamanya kisah pernikahan kawan baik kami, Syafiq. Pernikahannya sangat istimewa dan tak kurang juga menyentuh emosi kami. Tunggu nanti, ya~

Untuk keluarga tercinta di desa terutamanya emak dan abah, Dhiya rindu emak dan abah!

Tak dilupa untuk sahabat baik saya, Nurul yang kini jauh di Kuantan... Saya rindu kamu ok~!

Jumpa nanti!

Dhiya

No comments