Hobi Otak Kanan


Bismillah...

Mungkin entri kali ini agak santai dan mencerminkan sisi 'lembut' seorang Dhiya. Seganas-ganas dan segarang-garang saya, ada juga rupanya jiwa seni, ya~.
Dalam sibuk dengan 'ribut dan petir' di pejabat, saya sebenarnya telah dan sedang jatuh cinta dengan beberapa cabang seni.Link
Terbaru, saya sangat fanatik dengan card making dan juga quilling art. Siapa sangka, huh?! Saya punya alat, cuma jarang-jarang sekali mencapai matlamat disebabkan tuntutan tugas utama di pejabat. Walaupun tak berkesempatan untuk membuat amali, tetapi saya sangat patuh dan taat mengikuti kelas-kelas yang diadakan dalam dunia maya.

Jangan tak tahu, saya sangat mengkagumi hasil mahsul kad buatan tangan dari blog Little Attic Art.

Bersempena dengan peluang First Giveaway yang dianjurkan oleh Sabryana si tuan blog ni, saya dengan suka hatinya ingin menyertai giveaway ini dan berharap dapat membina network dan bertukar idea, insipari serta pendapat dalam bidang seni comel ini.

WHO CAN JOIN?
Anyone.
Blogger OR Facebooker.
Anywhere you are.

HOW TO JOIN?

All you need to do is...
Firstly, make a post about this giveaway.
(just copy/share this post on your blog or wall & link to this page)

In the comment box under this post, please leave...


Your
Name
Your Email
Your Posted Link

PRIZES

Little Attic Art's Product

DEADLINE

28th December 2011

3 Lucky Winners
will be picked randomly.
Winners will be announced on 30th December 2011.

Good Luck everyone! ~ SAB :)


Anda, anda dan anda juga boleh sertai. Cepat!

p/s: Terima kasih, Sab!

1 comment