Salam Ramadhan

Bismillah...

Saya sedar...Entri ini tak sepatutnya berada di tarikh hari ini. Sudah empat hari Ramadhan, tapi baru kini saya berpeluang menulis tentangnya.

Semuanya ok di sini. Puasa saya ok, terawikh saya juga ok. Alhamdulillah.

Buat abah dan emak yang selalu bimbangkan makan minum Dhiya di sini...Jangan susah hati. Dhiya ok. Simpan semua menu istimewa emak untuk Dhiya nanti, ya!

Sungguh, Ramadhan kali ini banyak yang datang menguji. Kekuatan saya hanyalah sebuah kebergantungan padaNya. Terima kasih juga buat insan-insan yang ambil peduli dan kisah akan saya. Semuanya hadir atas nama pertolongan Allah.

Banyaaaaaaaaaaaak yang tertangguh. Pasti, bermula minggu hadapan saya akan mula menulis memandangkan kelas saya akan bermula petang dan membawa ke malam.

Tunggu!

p/s: Sedang menunggu

No comments