Dari Diri Dhiya Berwajah Baru


Bismillah

Alhamdulillah DDD sekarang berwajah baru!
Dah lama berkenan dengan blog templat yang macamni. Tapi semuanya berbayar dan tak yakin dengan kebolehan diri untuk install. Takut codingnya lari dan blog jadi haru biru. (Dan pelbagai lagi alasan la kan sebenarnya~)
Tapi kali ni saya tekad sungguh-sungguh untuk jadi DDD yang baru. Tak apalah kalau kena bayar pun. Tapi hasilnya saya sangat puas hati!

Kenapa tukar templat blog?

Kisahnya begini...

DDD memang antara sumber pendapatan pasif saya sejak belajar di universiti lagi. Walaupun tak banyak, tapi saya gembira sebab hobi saya mendatangkan untung.

Templat yang sebelum ni, saya tak boleh masukkan iklan nuffnang. Kalau letak, blog saya tak boleh dibaca oleh pembaca. Bila tak boleh dibaca, apalah maknanya saya menulis?
Jadi sebab tulah saya tekad beli templat dan minta orang yang ahli untuk bantu saya setup kan perkara perkara basic dalam DDD ni. Dulu pernah cuba buat sendiri, acah acah pandai bab coding ni, belajar dari blog orang lain je kononnya.  Sekaliiii huru hara dibuatnya blog saya! Sebab tulah saya dah serik walaupun dalam hati teringin sangat nak blog lawa. 

Tapi hari ni semuanya dah tercapai. Tinggal beberapa bab yang kecil kecil tu saja yang saya kena update sendiri. Yeay! 

Terima kasih kepada semua yang menolong, memberi semangat dan menyokong. 
Teruskan membaca DDD dan Insya Allah banyak lagi perkongsian yang akan saya tulis di sini. 

Terima kasih

Dhiya

3 comments