Travelog Dhiya: Floria @ Putrajaya |Photo Crazy|


Bismillah

Jom, saya kongsikan gambar-gambar sekitar lawatan saya ke Floria 2013.
Asalnya agenda ini tak dirancang langsung. Masa tengah makan malam (6.30 petang), saya saja-saja buka tab dan tertengok info pasal Floria ni.
Memandangkan masih awal, saya terus pecut ke Putrajaya selepas solat Maghrib.

Walaupun malam, pengunjung tetap ramai. Haih...This is Putrajaya. Mungkin mereka dah bosan asyik ke Alamanda. Jadi sekali sekala ada event macam ni, berpusu-pusulah mereka!

Harap anda menikmati gambar-gambar saya. Maaf sebab ada beberapa kualiti gambar yang tidak memuaskan.
Maaf juga sebab gambar-gambar saya tiada penerangan. Hahah! Hujung-hujung Ramadhan ni, berblog bukanlah satu keutamaan sangat.

Banyak juga isu peribadi dan emosi yang nak dibincangkan. Tapi saya masih menunggu masa yang paling sesuai selari dengan perasaan.

Travelog Dhiya sempena cuti semester telah tamat dengan rasminya.

Insya Allah ada banyak lagi perkongsian lain.

Salam sayang, 
Dhiya

No comments