Misi Dalam Diam- Bunga Tisu Saya!


Bismillah

Sungguh, saya sedang dalam diam menjalankan projek ini.
Ada yang geleng kepala
Ada yang menghambur ketawa
Ada yang mengirim senda

Tak apalah...
Barang ini, satu sen pun tak guna duit mereka
Semuanya modal saya sendiri.
Sepicing pun tak menagih tenaga sesiapa
Semuanya diolah dengan tulang empat kerat sendiri.

Dusty Pink in the house :)
Dan putih juga.
Jangan tanya apa perancangan saya. Tapi bagi mereka yang tertanya-tanya jenis kertas, saya gunakan crepe paper keras untuk buat bunga-bunga ni. Saya tak suka kertas tisu lembut tu sebab mudah sangat koyak. Kalau anda pandai jimat dan pandai potong, satu gulung kertas tu boleh dapat 64 kuntum. Default-tanpa rosak.
 Rasanya target 1000 pcs tu dah tercapai sebab dah ada dua kotak besar dalam bilik ni. Ohoo~

Insya Allah sesuatu itu akan menjadi momen yang mudah lagi dimudahkan Tuhan tanpa perlu banyak menyusahkan orang lain.
Doakan.

Salam sayang,
Dhiya

2 comments

  1. Hoitttt!! Tabik spring weyh!! Serius aku tabik! Bagusnye la kwn aku sorg ni! In shaa Allah urusan ko dipermudahkan dayah!

    ReplyDelete
  2. Olin, dah boleh bukak tempahan la ni rasanya. :)

    ReplyDelete