Menjual Buku Tulis Tesis Cepat Dr. Othman Talib


-*DDD BUKAN LAGI EJEN JUALAN BUKU INI. SEGALA LINK TELAH DIPADAM. DDD TIDAK LAGI MEMPUNYAI SEBARANG KAITAN DENGAN MANA-MANA INDIVIDU YANG TERLIBAT DENGAN JUALAN BUKU INI-

Assalamualaikum

Saya kesal!

Saya kesal kerana tidak memiliki buku ini seawal pengajian Ijazah Sarjana Muda saya dahulu. Waktu itu penulisan saya dilakukan secara primitif dan penuh naif. Buta kaedah baik dari segi teknologi komputer dan juga aspek penulisan itu sendiri.

Saya yakin ada rakan-rakan siswazah saya di luar sana yang pernah atau sedang menghadapi isu dalam menulis tesis.
Jujurnya saya bersyukur kerana dapat mengenali Dr. OT dengan agak rapat melalui bengkel-bengkel yang dijalankan dan memiliki buku beliau yang satu ini. Ya, buku ini tidak akan  membantu apa-apa jika tidak saya sendiri yang bertindak.
Buku ini telah memberikan saya momentum luar biasa untuk menulis. Isinya bukan hanya sekadar huruf dan ayat. Malah ia lebih dari itu, menyuntik semangat dan inspirasi dalam misi menyudahkan perjuangan Master saya.

Buku ini bukan Tuhan yang menentukan jayanya seorang saya. Tapi kutiplah apa-apa iktibar dan contoh tauladan baik serta kaedah-kaedah yang dikongsikan di dalamnya.

Mudah-mudahan urusan perjuangan kita dimudahkan dan dianugerahkan kejayaan yang paling bermakna.

Buku ini tidak ada dijual di kedai-kedai buku premier seperti MPH atau POPULAR. Buku ini buat masa sekarang sedang laris dijual hanya melalui online.
Buku Tulis Tesis Cepat ini dibekalkan dalam 3 bentuk:
E-book (sesuai untuk rakan-rakan saya di luar negara)
Buku kulit lembut
Buku kulit keras

Kepada rakan-rakan saya yang berminat untuk memiliki buku ini, anda boleh mendapatkan maklumat lanjut dan seterusnya membuat tempahan melalui link berikut. Buku yang telah ditempah akan diposkan kepada anda dalam tempoh maksimum seminggu (bergantung kepada lokasi).

BELI DI SINI

-JUALAN SECARA PEMBELIAN MELALUI LINK DI BAWAH KINI DIBUKA KEMBALI-

Salam mujahadah,
Dhiya

6 comments

  1. MCAM MANA NAK BELI NIE.. ADER JUAL KAT BOOKSTORE EX MPH OR BOODER KER..

    ReplyDelete
  2. Amirul hafiz,
    Seperti yang saya tulis dalam entri di atas, buku ni tidak dijual di mana2 kdai buku. Tempahan boleh dibuat di link berwarna merah yang saya sertakan. Jika tidak boleh klik, sila copy dan paste link tersebut pada browser anda.
    Tinggalkan email anda jika ada pertanyaan lanjut.

    Tq

    ReplyDelete
  3. Saya ada masuk link yg cik berikan fraud bagaimana nk membelinya

    ReplyDelete
  4. 7 April 2014.

    Fiera,
    Jgn bimbang. Website ni dalam mode penyelenggaraan. Saya tak sempat nak update dan maklumkan di blog. Boleh cuba dari masa ke masa.

    sebarang pertanyaan, emailkan ke email saya, diahalida@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Pembelian e book mengambil masa berapa
    lama untuk diterima oleh pembeli ?

    ReplyDelete
  6. Hai,

    selalunya pengeposan mengambil masa 3 hari (standard pos laju). Tapi sila jangkakan proses sehingga 5 ke 7 hari kerana proses packaging dan semakan bayaran dari pihak kedai.boleh hubungi nombor phone tertera dlm link tersebut utk pertanyaan

    ReplyDelete