Tekanan


Bismillah.

Cepatlah waktu berputar. Saya mahu tinggalkan kota mega yang sesak dengan tekanan ini.

Saya suka bekerja di situ. Namun ada beberapa detik saya rasa sangat tertekan dengan sikap orang di sekelilingnya.

Hari ini saya terpaksa mengaku yang saya 'makan hati'. Cepat-cepat saya angkat kaki tatkala jam menunjukkan waktu pulang. Apa guna saya terus bersedih di situ. Lebih baik saya tenangkan fikiran!

Waktu malam saya dihabiskan dengan membelek buku-buku yang ada. Oh. Saya sedang ketandusan buku rupanya. Semuanya hampir habis dibaca. Eloklah...KLIBF 2012 sudah hampir. Sediakan simpanan yang cukup untuk 'menggila' di PWTC nanti.

Tolak ke tepi semua tekanan. Semuanya sudah kembali ok selepas melayan hobi yang satu ini. Terima kasih Allah atas nikmat masa yang tidak pernah putus dan terhenti. Semoga denyut nadi yang seiring dengannya tahu mensyukuri akan nilai sebuah nyawa!

Senyum, Dhiya!

No comments