Malam Minggu

Bismillah...

Saya selesa berada di rumah.
Kota mega ini terlalu bebas untuk diterokai isi perutnya. Tapi saya dengan lapang dada memilih untuk bersantai di rumah. Lebih tenang, lebih banyak masa untuk diri sendiri- Membaca buku-buku yang belum sempat dikhatam dan melayan kiriman-kiriman 'cinta dan cita' dari Olin.

Bosan atau mengantuk, saya akan tulis sesuatu dalam DDD ini. :)

Saya bahagia dengan kehidupan ini. Walau nampak sempit, tertutup dan kolot seperti katak bawah tempurung, tapi saya tenang. Tenang itu adalah hadiah Allah buat saya yang selama ini hilang entah ke mana. Semakin dicari, semakin tiada.
Terima kasih Allah.

Fasa ini memang sakit. Perlu mujahadah yang tinggi. Semoga Allah membalas perjuangan ini dengan sesuatu yang manis di hujungnya. :)

p/s: Esok akan menerima tetamu istimewa yang dirindui. Selamat malam!

No comments