Update Segera


Bismillah

Minggu ini bermula dengan agak tegang dan sibuk. Hari ini pun masih terpaksa follow up beberapa isu. Paling tak best, isu tu sebenarnya adalah disebabkan kesilapan orang lain, tapi saya pula yang kena ke hulu ke hilir. Itu saya cerita pada entri lain ok.

Pagi-pagi tadi saya dapat siapkan tugasa pengiraan Termodinamik yang agak mencabar tu. Lima soalan dah macam 50 soalan. Huhu. All in all, Alhamdulillah. Boleh cross another one task in my to-do-list.

Malam ni saya berazam nak siapkan satu lagi soalan Termodinamik untuk tugasan yang lain pula. Prof KS kesayangan saya tu memang suka kumpul banyak-banyak tugasan dan hantar sekali gus di hujung minggu terakhir kelas. Sekarang ni memang dah nak masuk minggu peperiksaan pun. Jadi kena siapkan juga sebab dia akan minta pada bila-bila masa saja.

Doakan.

Salam sayang,
Dhiya

2 comments

  1. Hehe... cam tu lah dugaan masa study ni... bila teringat semula nanti akan jadi manis sangat... Semoga semua urusan Dhiya dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. Hehu. Itu cerita malam tadi. Dah siap Alhamdulillah. Study memang best. sebb tu saya tak menyesal letak jawatan dan masuk belajar balik

    ReplyDelete