Langsung Dari Bilik Belajar


Bismillah
Terima kasih fakulti kerana sediakan bilik siswazah yang serba sempurna ini. Setiap kali bertapa di sini, saya dapati memang semangatnya lain sedikit- Lebih gigih dan berkobar-kobar gitu~
Kalau rasa dah sakit mata menghadap skrin laptop, saya akan berdiri di tepi tingkap bilik ini dan melihat pemandangan di luar. Rehatkan mata sambil biarkan kepala melayang. Nak berangan sekejap pun tak apa.

Makin nak habis, makin sayang pula pada kampus dan fakulti ni. Sayang juga pada zaman pengajian Master ini. Ialah...Perjalanannnya tak macam saya di UM dulu. Di sini saya banyak buat dan usaha sendiri. Dari urusan pendaftaran hinggalah pengurusan kewangan, saya gagahkan diri turun naik PPS, Bendahari dan jabatan serta fakulti tanpa bantuan sesiapa. Saya daftar kursus ni pun atas inisiatif sendiri, bukan mengikut rakan atau sesiapa.

Saya belajar untuk lebih menghargai diri sendiri.
Insya Allah moga selamanya dan seterusnya begitu- Hingga ke akhirnya.

Salam sayang,
Dhiya


No comments