LHGC: 2014 Blog Giveaway #1


Bismillah

Saya mengikuti blog Kak Lin ni kalau tak silap dah hampir 4 tahun. Lama.

Saya tak nafikan, minat quilling saya memang tercetus selepas melihat aktiviti dan hasil kerjanya di blog. Beliau sangat kreatif. Hasil kad buatan tangannya sangatlah cantik sampai saya bersemangat sangat meniru.
Paling penting, saya pernah membeli slotted and combed quilling tools dari beliau dan servis yang diberikan sangatlah terbaik :)
Antara hasil kerja saya, inspirasi dari Kak Lin :)
Sampai sekarang pun, saya masih meminati seni gulungan kertas ni walaupun masa sangat mencemburui saya.
Insya Allah, azam saya nanti- Harap dapat memiliki satu meja atau workstation khas untuk buat kerja-kerja seni ni. Ianya sangat merehatkan minda dan menyenangkan hati.
Kak lin sekarang tengah buat giveaway yang menawarkan hadiah yang cantik lagi menarik. Saya dah sertai.
Kepada rakan-rakan blogger yang meminati seni gulungan kertas ni, boleh lawat blog Kak Lin dan joinlah sekali giveaway yang dianjurkan ni. Saya boleh jamin- Sekali anda melihat hasil kerjanya, anda pasti akan jatuh cinta :)
Hadiah giveaway Kak Lin
Sertai 2014 Blog Giveaway #1 Kak Lin sekarang!!:

http://azlina-lin.blogspot.com/2014/05/2014-blog-giveaway-1.html

Salam sayang,
Dhiya

2 comments

  1. (^_^) GOOD LUCK FOR UR CONTEST!!!

    PENGUMUMAN : GIVEAWAY TIME! GIVEAWAY PICIT VOTE [Shake n Take Mini Blender Jus]
    ------------> http://eddyboyz86.blogspot.com/2014/05/giveaway-picit-vote.html

    ReplyDelete
  2. datang dari giveaway yang sama.
    semoga berjaya.

    http://syuhadabaharudin.com/2014/05/17/2014-blog-giveaway-1/

    ReplyDelete