DIY: Bunga Tisu Batch Biru Putih


Bismillah
Rakan-rakan DIY- apa khabar kalian?
Bagaimana dengan projek DIY anda?

Apa?
Fade up?
Oh please don't!

Ok ni saya nak kongsikan koleksi bunga tisu saya, batch bunga putih dengan reben biru. Mana tahu kalau boleh jadi idea untuk anda. Untuk pengetahuan, saya bukanlah orang yang bagus sangat dalam bidang seni ni, tapi saya suka cuba sampai dapat dan puas hati.
Batch biru putih dah selesai. Dalam stok saya sekarang ada warna ungu, dusty pink dan baby blue. Moga Allah beri kesempatan masa untuk saya siapkan semua tu dalam tempoh masanya. Sekarang ni pun macam dah sipi-sipi, hint dah ada. Tiba-tiba gelabah. Haih~
Paling leceh dalam bab ni adalah kaedah penyimpanan la. Bunga-bunga yang dah siap kena disimpan dalam kotak supaya tidak tertindih atau berdebu. Bila dah banyak kotak tu- Masalah ruang pula akan timbul. Bilik saya sekarang ni memang dah macam stor je- Penuh dengan kotak. Aigooo!
Rakan-rakan DIY, harap ini memberi inspirasi kepada anda. Jangan cepat putus asa k.

Bersemangat!
Dhiya

No comments