Teh O Limau Suam


Bismillah
Hujan
Mood terbuai-buai~
Insya Allah hari ni saya nak siapkan penulisan tesis Bab 3 saya. Rangka dah ada. Maksudnya dah tahu nak tulis apa, cuma biasalah- Nak menyusun ayat tu ambil masa juga kan. Bab 3 ni umumnya menceritakan secara mendalam kaedah kajian. Jadi seperti yang dijangka, memang agak panjang. 
Tapi saya tak bimbang, mencedok ilmu Dr. OT menjadikan saya pantas dalam menulis. Terima kasih Dr.!

Bab 1 pun dah siap. Cuma saya perlukan dalam 2 hari untuk kemaskannya lagi dengan citation yang sempurna mengikut gaya universiti.
Bab 2 ni saya akan buat sekali harung dengan sesi mengemaskini Bab 1 nanti. Insya Allah.

Internet peribadi saya dah OK. Jadi saya hanya memilih untuk berada di sini sahaja sambil ditemani teh O Limau Suam. Kalau hujan di luar- Lagilah sorga!

Salam sayang, 
Dhiya

No comments