CPUV Pertama dalam Dari Diri Dhiya


Bismillah

Saya memang seorang beginner dalam bidang blogging.
Itu saya akui.

Mula-mula berblog, saya tak fikir langsung saya boleh generate income secara pasif sebegini.

Terbaharu, saya telah menerima CPUV pertama dalam DDD. Selama ni asyik tengok entri otai-otai bercerita tentang keterujaan mereka menerima CPUV yang dah berpuluh-puluh.
To be frank, saya tak faham sangat pun bagaimana ianya berfungsi (walaupun dah baca dan baca penerangannya)- Tapi saya tahu faedahnya banyak dan pulangannya agak menarik. (Betulkan kalau saya silap)
Malu sebenarnya nak kongsi. Tapi saya mengharapkan ada otai-otai di luar sana yang dapat terangkan kepada saya tentang CPUV ni dalam bahasa yang paling mudah difahami.
(Oh sedihnya- Macam tak reti bahasa pulak~)

This CPUV was implicitly inspires me to write more. Blogging is always number one in my heart compared to FB and IG.

Saya menunggu komen rakan-rakan untuk bantu ceritakan lebih tentang CPUV ni. Kalau anda ada pengalaman menarik pun, boleh kongsi. Mungkin boleh jadi inspirasi dan semangat kepada orang lain juga.

Salam hujung minggu,
Dhiya

No comments