Punyalah lama nak siapkan dia ni!


Bismillah

Alhamdulillah sangat amat!

Masih berkisar tentang tugasan Prof. KS. Hari ni dapat cross another one task which has been so long in my to-do-list. Bukan main panjang lagi langkah pengiraan system sizing ni. Tulisan pun dah macam cakar ayam. (Oih tulisan saya memang teruk)~ Ingatkan ambil kursus ni dah jauh sangat la dengan gaya hidup dan cara kerja seorang jurutera. Rupanya masih sama. Hahaha!

Tapi all in all, saya bersyukur sangat-sangat sebab dapat selesaikannya dengan baik (walaupun jawapannya belum tahu betul atau tidak). Banyak juga pengetahuan dan aplikasi baru yang saya pelajari dari tugasan ini. Puas hati!
Ni gambar tugasan yang dah siap. Naik lunyai kertas tu. Mana tidaknya, dari pukul 8 pagi hingga pukul 1 pagi saya menghadap kerja ni. Memang padanlah kalau kertas pun dan renyuk. Tu pun nasib baik tak ada kesan tumpah air kopi ke apa kan~
Ok yeay! Sekarang dah siap. Masa untuk makan tengahari (dah lewat pun) dan solat Zuhur. Petang ni mungkin saya memilih untuk berehat sahaja. Malas nak keluar ke mana-mana. Layan Hindustan pun ok kan~ Hari ni kan hari Sabtu!

p/s: Tadi dapat tahu yang kuputusan temuduga N41 dan diumumkan hari ni. Kejap lagilah saya kongsikan ye. Tadi cuba cek, tapi masih belum ada data. Cuak pula rasanya. Tapi instinct saya rasa macam tak dapat dan Allah Maha Tahu yang saya perlu habiskan dulu the very last semester yang tinggal ni. Tu dalam entri lain lah~

Salam sayang,
Dhiya

1 comment

  1. Waaa....dah lama tak tengok assignment mcm ni sejak grad dari UKM.. :) Caiyok Dhiya!

    ReplyDelete